korte broeken en 3 daags buffet - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Tiemen Visee - WaarBenJij.nu korte broeken en 3 daags buffet - Reisverslag uit Miami, Verenigde Staten van Tiemen Visee - WaarBenJij.nu

korte broeken en 3 daags buffet

Door: tiemenvisee

Blijf op de hoogte en volg Tiemen

11 December 2011 | Verenigde Staten, Miami

Goededag allemaal,

Vanwege eerder succes een gloednieuwe waarbenik.nu Voor de mensen die ik niet eerder heb gemaild. Onderstaande bericht is verzonden toen ik net aan boord was.


Ik hoop dat alles goed gaat
Ik al even iets van me laten horen.
Zoals jullie nu al begrijpen ben ik heelhuids aangekomen in miami.
Helaas had ik iets kleins niet ingevult en werd voor ongeveer 2.5 uur vastgehouden bij de douane.
Gelukkig werd ik vrijgelaten en mocht ik mij begeven tussen de Americanen.
Na het inchecken in het hotel had ik de eerste aangename verrassing.
De hotelkamer die ik had was voor vier personen en alleen voor mij en het was een oase van ruimte en rust.
In de ochtend opgehaalt door een chafeur samen met nog een vol busje andere nieuwe medewerkers.
De formaliteiten op het schip doorlopen toen de tweede verrassing kwam, ik spendeer de komende twee weken in een kamer die normaal voor special guest employees wordt gereserveerd. EEn ruim tweepersoonsbed, zithoek, luxe badkamer en twee grote ramen.
Mijn lifestylist trainer is een hele aardige gast en we kunnen het goed vinden.
Dus komende weken worden goed.
Ben nu aan land in Willemstad Curacao. morgen op naar de B.

Liefst Tiemen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Miami

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

23 December 2011

Eerste werkweek

11 December 2011

Trainingsperiode

11 December 2011

korte broeken en 3 daags buffet
Tiemen

Actief sinds 11 Dec. 2011
Verslag gelezen: 210
Totaal aantal bezoekers 6004

Voorgaande reizen:

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: